Pokyny ke stravování

Odeslání přihlášky, pořízení elektronického čipu

  • Podmínkou pro vstup do systému stravování je odevzdání vyplněné přihlášky (www.ssprool.cz, záložka Veřejnost – Školní jídelna), zaslání e-mailem do jídelny nebo on-line přihláška přes internet (v nezbytně nutných případech je možno přihlášku podat v kanceláři školní jídelny). Osobní údaje jsou zpracovány v souladu s nařízením GDPR.
  • Po zaevidování přihlášky ke stravování je strávníkovi odeslán (sdělen) variabilní symbol, pod kterým bude strávník provádět platby za stravování.
  • Pro výdej stravy slouží bezkontaktní elektronické čipy. Čipy je možno zakoupit na informativním setkání o organizaci vzdělávání pro žáky 1. ročníku šk. roku 2024/2025 nebo na sekretariátu školy (1. patro, dveře č. 105, po zahájení šk. roku přes třídní učitele). Jedná se o stejný čip, který slouží i pro vstup do budovy školy, případně pro vstup na domov mládeže.  Čip je nevratný.
  • Před prvním výdejem stravy je nutno čip aktivovat na objednacím terminálu umístěným v přízemí domova mládeže (v nezbytně nutných případech je možno čip aktivovat v kanceláři školní jídelny).
  • Po dobu rekonstrukce domova mládeže (=DM) zhotovujeme pouze obědy, po ukončení rekonstrukce DM je na strávníkovi, aby změnu na celodenní stravu oznámil i do kanceláře ŠJ.

Úhrada stravného

  • Úhrada stravného se provádí převodem z bankovního účtu, pod variabilním symbolem, který byl strávníkovi přidělen.
  • Úhradu je možno provádět trvalým příkazem nebo jednorázovým příkazem (výši kreditu je možno sledovat prostřednictvím internetové aplikace nebo na objednacím terminálu umístěným v přízemí domova mládeže). Při zřízení trvalého příkazu doporučujeme nastavit začátek plateb na 18.08. a ukončení plateb na 18.05.
  • Úhrada stravného by měla odpovídat ceně měsíčního stravného, maximálně ve výši na 1 měsíc dopředu.
  • V nezbytně nutných případech je možno stravné uhradit v hotovosti v kanceláři školní jídelny.
  • Úhrada stravného se provádí na číslo účtu ŠJ: 220222844/0300, pod přiděleným variabilním symbolem.
  • Vyúčtování stravného se provádí vždy ke konci školního roku, nejpozději do 10.07. Nespotřebované stravné se strávníkům vrací na bankovní účet, který strávník uvedl na přihlášce ke stravování.
  • Při ukončení studia je nutné v kanceláři ŠJ stravování odhlásit a zrušit úhradu stravného, a to neprodleně.

Objednávání stravy

  • Při včasné platbě, do 25. dne v měsíci, se objednávka stravy na každý měsíc provádí automaticky hromadně mimo státní svátky a prázdniny.
  • Úhrada stravného, která přijde po tomto termínu, bude připsána na konto strávníka, ale přihlášení stravy si musí strávník udělat sám prostřednictvím internetové aplikace nebo na objednacím terminálu umístěným v přízemí domova mládeže.
  • Změny v objednávce lze provést do 13 hod. předchozího pracovního dne prostřednictvím internetové aplikace nebo na objednacím terminálu umístěným v přízemí domova mládeže. Změny po tomto čase nebudou již provedeny.

Kroky pro přihlášení / odhlášení stravy přes internet

Strava – Přihlášení – Výběr jídelny – zadat číslo našeho zařízení 1968 – zadat uživatelské jméno a heslo – Přihlásit

Objednávky – provést požadovanou změnu – Odeslat

Např.        Uživatel:  novakovajana

                    Heslo:      novakovajana            (heslo si následně změňte na své vlastní)

Odběr stravy

oběd               Po–Čt 12.15–14.45 h, Pá 12.15–14.30 h     38 Kč    (nedotovaná cena 92 Kč   2. den nemoci)

                       + pro odborný výcvik  Po–Pá  11.45–12.00 h

  • STRÁVNÍK MÁ POVINNOST ODHLÁŠENÍ STRAVY PO DOBU NEMOCI, ČI JINÉHO DŮVODU NEPŘÍTOMNOSTI STRÁVNÍKA VE ŠKOLE (vyhláška č. 107/2005 Sb. § 4 odst. 9), a to nejpozději do 13 hod. předcházejícího pracovního dne. PŘI PORUŠENÍ POVINNOSTI ODHLÁŠKY stravy v době nepřítomnosti MUSÍ STRÁVNÍK HRADIT PLNOU CENU STRAVY dle platného ceníku, i když není strava odebrána.
  • ŠJ se řídí vyhláškami a směrnicemi pro školní stravování, strava je určena k přímé spotřebě.
  • Dietní stravování ŠJ nezajišťuje.

Kontakty na školní jídelnu

Partneři školy