Pokyny ke stravování
Odeslání přihlášky, pořízení elektronického čipu
- Podmínkou pro vstup do systému stravování je odevzdání vyplněné přihlášky (www.ssprool.cz, záložka Veřejnost – Školní jídelna), zaslání e-mailem do jídelny nebo on-line přihláška přes internet (v nezbytně nutných případech je možno přihlášku podat v kanceláři školní jídelny). Osobní údaje jsou zpracovány v souladu s nařízením GDPR.
- Po zaevidování přihlášky ke stravování je strávníkovi odeslán (sdělen) variabilní symbol, pod kterým bude strávník provádět platby za stravování.
- Pro výdej stravy slouží bezkontaktní elektronické čipy. Čipy je možno zakoupit na informativním setkání o organizaci vzdělávání pro žáky 1. ročníku šk. roku 2024/2025 nebo na sekretariátu školy (1. patro, dveře č. 105, po zahájení šk. roku přes třídní učitele). Jedná se o stejný čip, který slouží i pro vstup do budovy školy, případně pro vstup na domov mládeže. Čip je nevratný.
- Před prvním výdejem stravy je nutno čip aktivovat na objednacím terminálu umístěným v přízemí domova mládeže (v nezbytně nutných případech je možno čip aktivovat v kanceláři školní jídelny).
- Po dobu rekonstrukce domova mládeže (=DM) zhotovujeme pouze obědy, po ukončení rekonstrukce DM je na strávníkovi, aby změnu na celodenní stravu oznámil i do kanceláře ŠJ.
Úhrada stravného
- Úhrada stravného se provádí převodem z bankovního účtu, pod variabilním symbolem, který byl strávníkovi přidělen.
- Úhradu je možno provádět trvalým příkazem nebo jednorázovým příkazem (výši kreditu je možno sledovat prostřednictvím internetové aplikace nebo na objednacím terminálu umístěným v přízemí domova mládeže). Při zřízení trvalého příkazu doporučujeme nastavit začátek plateb na 18.08. a ukončení plateb na 18.05.
- Úhrada stravného by měla odpovídat ceně měsíčního stravného, maximálně ve výši na 1 měsíc dopředu.
- V nezbytně nutných případech je možno stravné uhradit v hotovosti v kanceláři školní jídelny.
- Úhrada stravného se provádí na číslo účtu ŠJ: 220222844/0300, pod přiděleným variabilním symbolem.
- Vyúčtování stravného se provádí vždy ke konci školního roku, nejpozději do 10.07. Nespotřebované stravné se strávníkům vrací na bankovní účet, který strávník uvedl na přihlášce ke stravování.
- Při ukončení studia je nutné v kanceláři ŠJ stravování odhlásit a zrušit úhradu stravného, a to neprodleně.
Objednávání stravy
- Při včasné platbě, do 25. dne v měsíci, se objednávka stravy na každý měsíc provádí automaticky hromadně mimo státní svátky a prázdniny.
- Úhrada stravného, která přijde po tomto termínu, bude připsána na konto strávníka, ale přihlášení stravy si musí strávník udělat sám prostřednictvím internetové aplikace nebo na objednacím terminálu umístěným v přízemí domova mládeže.
- Změny v objednávce lze provést do 13 hod. předchozího pracovního dne prostřednictvím internetové aplikace nebo na objednacím terminálu umístěným v přízemí domova mládeže. Změny po tomto čase nebudou již provedeny.
Kroky pro přihlášení / odhlášení stravy přes internet
Strava – Přihlášení – Výběr jídelny – zadat číslo našeho zařízení 1968 – zadat uživatelské jméno a heslo – Přihlásit
Objednávky – provést požadovanou změnu – Odeslat
Např. Uživatel: novakovajana
Heslo: novakovajana (heslo si následně změňte na své vlastní)
Odběr stravy
oběd Po–Čt 12.15–14.45 h, Pá 12.15–14.30 h 38 Kč (nedotovaná cena 92 Kč 2. den nemoci)
+ pro odborný výcvik Po–Pá 11.45–12.00 h
- STRÁVNÍK MÁ POVINNOST ODHLÁŠENÍ STRAVY PO DOBU NEMOCI, ČI JINÉHO DŮVODU NEPŘÍTOMNOSTI STRÁVNÍKA VE ŠKOLE (vyhláška č. 107/2005 Sb. § 4 odst. 9), a to nejpozději do 13 hod. předcházejícího pracovního dne. PŘI PORUŠENÍ POVINNOSTI ODHLÁŠKY stravy v době nepřítomnosti MUSÍ STRÁVNÍK HRADIT PLNOU CENU STRAVY dle platného ceníku, i když není strava odebrána.
- ŠJ se řídí vyhláškami a směrnicemi pro školní stravování, strava je určena k přímé spotřebě.
- Dietní stravování ŠJ nezajišťuje.
Kontakty na školní jídelnu